יוגה טיפולית בלהבים

על פי שיטת העץ

יוגה טיפולית בלהבים

יוגה טיפולית למי שאינו מכיר, היא יוגה המתאימה לסובלים מבעיות אורטופדיות, סטרס ועוד המון אלמנטים רבים.

אני ממקד כאן את היוגה שאני מעביר בדגש התמחות בבעיות אורטופדיות, סטרס, ופוסט טראומה.

במשך ב 12 שנים שאבתי את ידיעותי ממורים ומאסטרים רבים בעולם, בייחוד במזרח הרחוק שם ביליתי כ 7 שנים, לאחר מכן התחלתי ללמד יוגה ושיטות טיפול לפני 13 שנים.

אני בעצמי לאחר מספר פציעות שגרמו לי ללמוד קודם לטפל בעצמי במשך 10 שנים ובו זמנית ללמוד איך לטפל באחרים באותן פציעות אורתופדיות וחיזוק נפשי הצריך תמיכה לאורך כל ההחלמה.

היוגה אותה אני מעביר, היא שילוב של איינגר יוגה שלמדתי במשך שנים, בשילוב שיטות אחרות של יוגה ואיורוודה.

בנוסף אני משלב את עולמות הדיקור הסיני, שיאצו ותאי טיפולי בטכניקת הטיפול שלי על ידי יוגה טיפולית.

פרנה משמשת ככלי מרכזי לשחרור סטרס, פוביות ופוסט טראומה.

אני משלב זאת עם ידע אנטומי ועבודה מעמיקה על שרירי הליבה והיציבה, בנוסף עבודה על אלמנט הנשימה תוך כדי עבודה לצורך שחרור נפשי ופיזי גם יחד.

השילוב של האלמנטים השונים יוצר טיפול ייחודי שקראתי לו שיטת העץ.

שיאצו לשחרור כאבי גב תחתון

יוגה טיפולית לכאבי גב

יוגה טיפולית היא כלי מצוין לטיפול בכאבי גב, כאבי גב יכולים להיווצר כתוצאה מבלט או פריצת דיסק, תסמונת פיריפורמיס. לרוב אלו הסיבות לכאבי גב מתמשכים והופכים לכאבים כרוניים. עבודה נכונה היא המפתח לשיטה שלי, הווי אומר שקודם נבחן את מערך השרירים, מערך הנשימה, בעיות הקיימות ולאחר מכן ניגש למציאת פתרון הולם לטווח הרחוק.

הטיפול כאן אינו קצר, כאן מדובר על יצירת סשן מותאם אישית למטופל, זאת לצורך הארכת השרירים הלוחצים ומייצרים את כאבי הגב.

לגבי מקרה של גב תפוס, ניתן לטפל על ידי שיאצו משולב דיקור סיני או תאי טיפולי.

מדוע יוגה מסייעת לכאבי גב?

יוגה משתמשת בגישה של הארכת שרירים ויצירת טווח תנועה רחב ויציב לגוף. בזמן תרגול יוגה בסגנון איינגר, אנו נשארים בתנוחה זמן ארוך וכל תנוחה מבוצעת באופן מדויק לתוואי שרירי הגוף.

תחשבו על זה, שרירים קצרים ומתוחים יוצרים לחץ גרמי חזק בין העצמות, כולל החוליות. לחץ זה גורם לטווחי תנועה קצרים, בזמן פעולה לא נכונה פתאום מרגישים כאב חד ומשם "נתפס הגב". בתכלס אנו לוחצים על עצב שגורם לעצבוב וכאב אדיר, אז אנו נזהרים לבצע תנועות חדות, זאת בכדי לא לחוות את הכאב האדיר הזה, שהוא בעצם לחץ גרמי על עצב. אחת מההקרנות הידועות כתוצאה מלחץ עצבי הינה סיאטיקה, עצב האישיאס הוא עצב מרכזי שיושב מאחורי הישבן ונכנס בין עצמות האגן. לחץ באזור חוליות הגב התחתון ישפיע עליו ויגרום להקרנות לעיתים עד לכף הרגל בצידה החיצוני. גם במקרה של תסמונת פיריפורמיס אנו נחווה הקרנה די דומה, זאת בשל מבנה שריר שונה אצל כל אדם. ישנם שנולדים עם עצב הסיאטיקה בין שרירי הפיריפורמיס, כך בזמן ששרירי הפיריפורמיס נוקשים ולוחצים על עצב הסיאטיקה מתקבלת הקרנה. היום יודעים להבין בין השניים על ידי צילום CT או MRI.

כשאנו מתאמנים נכון ביוגה טיפולית, אנו יוצרים שרירים ארוכי טווח שנותנים לנו יכולת לבצע פעולות שבעבר גרמו להקרנה או לכאבים.

יוגה מלאה באסנות שונות ומגוונות המייצרות סשנים שונים המתאימים לכל אדם ולכל בעיה אורטופדית.

רק חובה לעבוד נכון במקרים של פציעות כדי לא להחמיר את הנזקים.

יוגה טיפולית לגב תפוס בלהבים

 יוגה טיפולית להורדת סטרס בלהבים 

טיפול יוגה המשלב נשימות לאורך הטיפול ועבודה על אזור הבטן והריאות, מרכז הטיפול הוא לתת לכל מה שאנו "מחזיקים בבטן" להשתחרר עם הנשימה, עבודה נכונה עם נשימה משחררת את כל הנעילה של הגוף ומייצרת הרמוניה בין הבטן לראש.

נשימות קפלבהטי שהן נשימות מהירות בשילוב נשימות ארוכות עם החזקת האויר בפנים, מייצרות קצב אחר למחשבות ומורידות לחץ דם ולחץ נפשי בו זמנית. עבודה ארוכה ביחד עם מתיחות יוצרת גמישות ופתיחות חדשה לגוף המשחררת אותנו או לפחות נותנת לנו נקודת מבט פתוחה יותר דרך הגוף לנפש.

שיעור יוגה קבוצתי

שיעורי יוגה בלהבים

שיעורי היוגה מתקיימים כיום אחד על אחד בגישה הטיפולית, בנוסף אנו מארגנים קבוצה שכולה תכלול טיפול בכאבי גב ושרירי יציבה.

ניתן להיכנס לעמוד טיפולים בקישור כאן, ולפנות אלי בפרטי או בווטסאפ לקביעת פגישה.

 

לפני כל פגישה יש להביא מסמכים מסכמים המתארים את הבעיה שעליה רוצים לעבוד, כולל המלצות רופא ותשובות לבדיקות דימות.

תרגול קבוע של יוגה טיפולית ונשימות יסייע לכאבי גב וישפר נפלאות את חווית החיים!!!

דילוג לתוכן