כאב קדם וסתי

טיפול בכאבי מחזור

תסמונת קדם וסתית Premenstrual Syndrome – PMS 

לפי הרפואה הסינית כאבי מחזור נגרמים כתוצאה מהפרעה בזרימת הדם, אנרגית הכבד או הכליות (ערוצים), בנוסף פחדים כעס ואכילה של מזון קר, מטוגן, מאכלי חלב ועוד יוצרים ליחה ונוזלים בגוף. בתקופה של לחצים נפשיים ושינויים גדולים, יתגברו התסמינים.

כאבי טרום מחזור נגרמים על ידי מספר רב של גורמים ובעיקר שינויים הורמונליים. 

תסמונת קדם וסתית יכולה להופיע עם תסמינים שונים מאחת לאחת. חלק יסבלו מצבירת נוזלים ברגליים, בבטן התחתונה, כאבי גב, כובד ברגליים, גודש בחזה ועוד
ישנן סיבות רבות לכאבי מחזור, והדרך הטיפולית להפסקת כאבי מחזור, משולבת בדיקור סיני בשילוב מוקסה, שינוים בהרגלי האכילה, ופעילות היוצרת גמישות פיזית, המשולבת בנשימות

כאבי מחזור

כאב וסת – מחזור

כאבי מחזור חזקים מקשים על נשים רבות בתפקוד היומיומי, לפני המחזור ובזמן המחזור. ישנן נשים המגיעות למצב של אנמיה כל מחזור מחדש.

כאבי קדם וסת חזקים מהווים מכשול בפני נשים רבות, בשל העובדה כי הכאבים יכולים להגיע 10 ימים לפני המחזור, בנוסף מחזור קשה יוריד את לחץ הדם ויקשה על התפקוד היומיומי הכולל עבודה, משפחה ועוד מליון ממחויבויות החיים.

כאבי מחזור יכולים להתבטא בכאבי גב, בטן כואבת ותפוחה, צבירת נוזלים ברגליים ובבטן, כאבים וגודש בחזה, כאבי ראש, מיגרנות ועוד.

שילוב של שיטות טיפול שונות המפעילות איזורים שונים בגוף ובנוסף מעפילות את הצורך בשימוש בהימיספירות השונות של המוח, יועילו רבות להתקדמות המטופל, בייחוד בעבודה המצריכה שימוש בצד אחד של המוח ופעילות מהצד הנגדי, הפעלה רבה של השילוב בין צדדי המוח ואנטומיית הגוף.

דיקור סיני בשילוב מוקסה

טיפול לכאבי מחזור  – שיטת העץ

בשיטת הטיפול שלי אני משלב דיקור סיני משולב עם מוקסה, כוסות רוח, שיאצו או עיסוי תאילנדי וכל זה מתחבר דרך טכניקת נשימות לאיזור הבטן, בעבודה עם שיטת עיסוי יפנית לבטן להפחתה מהירה של כאבי המחזור.

שילוב השיטות יוצר מעגל של טיפול, המשלב את כל האלמנטים המתאימים למטופלת. אחזק ואומר כי כל טיפול הוא בהתאם לאבחון מדויק על פי הרפואה הסינית בשילוב רפואה הודית וידע אנטומי. בכאבי מחזור לא צריכים להפריע לחייך, בואי לנסות את שיטת העץ השיטה שתשנה לך את החודש.

תרגול קבוע של מתיחות ונשימות יסייע בתסמיני המחזור, קביעות המחזור, חיזוק האנרגיה של הגוף ופוריות

דילוג לתוכן