שיטת העץ בלהבים

שיטת העץ עכשיו בלהבים

שיטת העץ מביאה את הידע והניסיון של שילוב רפואה מערבית ואלטרנטיבית לטיפול בכאב וטראומה, עכשיו גם בלהבים. השיטה מתמקדת בטיפול הוליסטי המשלב מגוון שיטות כמו עיסוי, שיאצו, כוסות רוח ופראנה רוטס, המותאמות אישית לכל מטופל.

טיפול שיאצו בעת ההריון

שיאצו בלהבים

שיאצו היא שיטת טיפול יפנית מסורתית המתמקדת בלחיצות עדינות לאורך מסלולי האנרגיה בגוף. הטיפול מתאים למגוון רחב של בעיות כולל כאבי גב, צוואר וכתפיים, בעיות עיכול ומתחים נפשיים. בעזרת שיאצו, ניתן להחזיר את האיזון האנרגטי ולשפר את היכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו.

בנוסף שיטה זו עובדת על מתיחות מעמיקות בשילוב נשימה ופתיחה אנרגטית של המרידאנים לאורך הגוף. 

 

פראנה רוטס בלהבים

פראנה רוטס היא שיטת טיפול הוליסטית המשלבת נשימה, מדיטציה ומגע לאיזון האנרגטי של הגוף ושיפור הזרימה האנרגטית. השיטה מסייעת בהחלמה מבעיות כאב כרוניות וטראומה ומשפרת את האיזון הפנימי. הטיפול מותאם אישית לכל מטופל ומביא לתוצאות אפקטיביות.

הטיפול משלב טכניקות נשימה ייחודיות המסייעות במהירות להפחית סטרס וטראומה.

שיטת הטיפול היא שילוב של שנים של עבודה באיזון בין הנפש לגוף והתפתחה על ידי.

 

 

יוגה טיפולית לגב תפוס בלהבים

 עיסוי בלהבים 

עיסוי במסגרת שיטת העץ מיועד להרפיית שרירים, שיפור הזרימה האנרגטית והפחתת כאבים. בעזרת טכניקות כמו עיסוי איורוודי ותאילנדי, ניתן לשחרר מתחים ולשפר את הגמישות הכללית של הגוף. הטיפול מותאם לצרכיו הייחודיים של כל מטופל ומביא לתוצאות מרשימות.

עיסוי איורוודי הוא עיסוי מעמיק המשלב עבודה עם שמן וטכניקות חימום מעולם האיורוודה. 

עיסוי תאילנדי הוא עיסוי המשלב מתיחות של הגוף יחד עם נקודות לחיצה לשחרור הסאנים, נקודות האנרגיה על פי התאוריה התאילנדית. טיפול מנצח המשלב עולמות שונים.

שיעור יוגה קבוצתי

כוסות רוח בלהבים

טיפול בכוסות רוח משפר את זרימת הדם והאנרגיה בגוף ומשחרר חסימות הנובעות ממתח ומפציעות. השיטה מתאימה לטיפול בכאבים כרוניים, מתחים נפשיים ושרירים תפוסים. השימוש בכוסות רוח מביא להקלה מיידית ולשיפור מתמשך במצב הבריאותי.

השימוש בכוסות רוח הינו עתיק יומין ובעל תוצאות מרשימות. ניתן לשלב את כוסות הרוח עם דיקור סיני ומוקסה. ניתן גם לקבל טיפול המשלב הקזת דם באזורים מיוחדים המשחררים את הכאב בצורה מהירה. לפרטים נוספים צרו קשר.

 

דילוג לתוכן